Storytelling en content

Er is van alles over je merk te vertellen. Heldergroen helpt om al die grote en kleine verhalen boeiend te brengen, via de juiste kanalen. Storytelling noemen we dat.

Werkwijze > Branding > Storytelling en content

 

merkidentiteit

Blijf boeien met slimme verhalen.

 

Tijdens een gezamenlijke content sessie bepalen we de belangrijkste persona’s, proposities, thema’s en topics en de meest effectieve (social) mediakanalen om deze persona’s te bereiken. Daaruit volgt een content jaarkalender met grote- en kleine verhalen in woord en (bewegend) beeld. Die kunnen we vervolgens gefaseerd gaan uitwerken op basis van een content abonnement. Zo blijf je bijzonder en kun je je doelgroep continu boeien en betrekken bij je merk.

Eindproduct: Content jaarkalender, Content abonnement.
Doorlooptijd: Content kalender 2-4 weken. Content in batches of continu.

Voelt dat goed? Neem contact op met Heldergroen.

 

Contact
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

How to start a movement?