Week van de Circulaire Economie
Wat doet de marketeer van de toekomst?

Pakhuis de Zwijger en Heldergroen zijn samen programmamaker op het onderwerp Vernieuwende Communicatie tijdens de Week van de Circulaire Economie.
Week van de Circulaire Economie - CIRCL Heldergroen Pakhuis de Zwijger - Marketeer van de toekomst

Hoe maak je als marketeer een circulair merk groot, en een groot merk circulair?

In de Week van de Circulaire Economie (3-7 feb.) ontwikkelen wij samen met Pakhuis de Zwijger een breed en diep programma voor top-marketeers in CIRCL.

De line-up bestaat uit A-merken, bekende disruptors en wetenschappers die samen in gesprek gaan over de skillset van de marketeers van de toekomst. We gaan op zoek naar succesformules van circulaire merken en je kunt een quick scan voor je merk krijgen bij de circulaire waarzegger.

Kom naar de Week van de Circulaire Economie op vrijdag 7 februari in CIRCL, Amsterdam. 

 

Programma – De toekomst van de marketeer

 

Klimaatverandering, grondstoffen die op raken, leasen in plaats van kopen. De wereld zoals we die kennen, is flink aan het veranderen. We staan voor grote uitdagingen, maar gelukkig zijn er ook oplossingen voorhanden. Voor een systeemverandering is iedereen nodig, ook marketeers. Maar wat doet die marketeer van de toekomst? En hoe kun jij als marketeer bijdragen aan een toekomstbestendige planeet?

Daarover gaan we in gesprek op 7 februari, met in dit programma onder anderen:

  • Thomas Kolster – Marketing Activist on a mission, founder of Goodvertising Movement
  • Jasper Gabriëlse – Co-founder Seepje
  • Chantal Engelen – Mede-oprichter Kromkommer
  • Sander Veenendaal – Founder Heldergroen
  • Charlotte Mostert – Global Business Marketing Manager Circular Equipment, Philips
  • Annick de Witt – Onderzoeker ‘worldviews and sustainable development | Auteur Duurzaamheid van Binnenuit
  • Anne van Workum – Business Strateeg EY VODW
  • Rob Conradi – Aikido trainer en coach
Thomas Kolster - Week van de Circulaire Economie
13.30-15.00U PLENAIR PROGRAMMA (ENGLISH)

We beginnen met een keynote van internationaal gerenommeerd spreker Thomas Kolster, een Deense marketing activist, die al 18 jaar bezig is om merken te verduurzamen. Hij is de oprichter van de Goodvertising company en zal uiteenzetten hoe je purpose-washing kunt voorkomen, en als merk echt bij kunt dragen aan een toekomstbestendige planeet.Annick de Wit zorgt voor een verdieping op deze keynote; wat kun je met dit verhaal in je eigen werk? Vervolgens gaan we in gesprek met Jasper van impactmerk Seepje, Charlotte van global brand Philips en Sander van communicatiebureau Heldergroen over hun visie op de marketeer van de toekomst.

 

15.00U-17.00U BREAKOUTS

In twee rondes breakouts kun je kiezen uit een quickscan van je merk bij de Circulaire Waarzegger, een uitgebreide workshop van Thomas Kolster over leadership en merktransformatie, een crashcourse circulariteit, insightstories van impactmerken Seepje en Kromkommer of een workshop Aikido om je te wapenen tegen collega’s met weerstand.

 

16.00U-18.00U BRAINS&BEERS

Kom voor een lekker drankje en een goed één-op-één gesprek naar de Brains&Beers en ontmoet de experts van de middag live.