30 april: Sustainability as a creative wrecking ball
De motivatie onder marketeers om ‘goed te doen’ is volop aanwezig. Na een succesvolle samenwerking tijdens het evenement De Toekomst van de Marketeer, delen Thomas Kolster en Heldergroen hun kennis over duurzame marketing in de Sustainable Marketing webinar op 30 april (14:00 uur).
De workshop is voor iedereen die werkzaam is op het gebied van duurzaamheid, marketing en branding. Je leert:
Tijdens de Q&A deelt Heldergroen oprichter Sander zijn visie op de uitdagingen in deze tijd van snelle veranderingen. Bijvoorbeeld hoe je je merk kunt inzetten om tijdens een crisis je business te revitaliseren. En hij werpt een blik op de toekomst van marketing met de vier trends die volgens hem de komende 10 jaar het veld gaan domineren.
Met de code HELDERGROEN20 ontvang je nu 20% korting op de webinar.
Eerder spraken Sander en Thomas elkaar al over hun visie op de toekomst van de marketeer. Ze gingen in op de vraag: Hoe kun je als marketeer bijdragen aan een toekomstbestendige planeet?
Bekijk het hele interview via de onderstaande button.