Webinar Sustainable Marketing

30 april: Sustainability as a creative wrecking ball

 

Duurzame marketing als kansrijke business case. Dat is waar marketingactivisten Thomas Kolster (Goodvertising) en Sander Veenendaal (Heldergroen) op in gaan tijdens de live webinar op 30 april. En wij mogen 20% korting geven.
Online workshop door Thomas Kolster en Sander Veenendaal

De motivatie onder marketeers om ‘goed te doen’ is volop aanwezig. Na een succesvolle samenwerking tijdens het evenement De Toekomst van de Marketeer, delen Thomas Kolster en Heldergroen hun kennis over duurzame marketing in de Sustainable Marketing webinar op 30 april (14:00 uur).

De workshop is voor iedereen die werkzaam is op het gebied van duurzaamheid, marketing en branding. Je leert:

  • Waarom duurzaamheid belangrijk is en de megatrends die verandering sturen
  • Hoe je effectieve en impactvolle duurzaamheidscampagnes maakt
  • De drie stappen van saying, doing tot enabling

Tijdens de Q&A deelt Heldergroen oprichter Sander zijn visie op de uitdagingen in deze tijd van snelle veranderingen. Bijvoorbeeld hoe je je merk kunt inzetten om tijdens een crisis je business te revitaliseren. En hij werpt een blik op de toekomst van marketing met de vier trends die volgens hem de komende 10 jaar het veld gaan domineren.

Met de code HELDERGROEN20 ontvang je nu 20% korting op de webinar.

 

Webinar sustainable marketing - Thomas Kolster Sander Veenendaal
Interview thomas Kolster Sander Veenendaal

Duurzame marketing en de toekomst van de marketeer

 

Eerder spraken Sander en Thomas elkaar al over hun visie op de toekomst van de marketeer. Ze gingen in op de vraag: Hoe kun je als marketeer bijdragen aan een toekomstbestendige planeet?

Bekijk het hele interview via de onderstaande button.