Laat de natuur je was én poets doen

De verpakking van Seepje is mega herkenbaar. Heldergroen ontwikkelde deze sterke visuele merkidentiteit. Ook de nieuwe producten van Seepje, afwasmiddel en allesreiniger, passen perfect in dit jasje. Want een krachtige visuele identiteit groeit mee met je merk!
Seepje

Een avondje voor de bank hangen kan verrassend productief zijn. Oprichters van Seepje Melvin en Jasper zagen op tv hoe een Nepalese vrouw de was deed met schillen van de Sapindus boom. Waarom gebruiken we in Nederland dan allerlei synthetische wasmiddelen, vroegen ze ze zich af. Een missie en een bedrijf waren geboren. Inmiddels worden bijna drie miljoen wasjes per jaar gedaan met de wasmiddelen van Seepje. Maar die schillen, daar kan je nog veel meer mee doen… Zo zagen onlangs Seepje allesreiniger en afwasmiddel het licht.

De sterke visuele identiteit van Seepje, mede-ontwikkeld door Heldergroen, maakt dat deze nieuwe producten perfect in het assortiment passen. Heldergroen designer Pascal: “Wat deze fles zo uniek maakt is de zeepvorm én hij is voor 96% gemaakt uit gerecyclede Engelse melkflessen. Deze verpakking zegt dus letterlijk wat het moet zeggen.”

Zo zie je dat een krachtige merkidentiteit meegroeit met nieuwe producten en nieuwe markten. Naast nieuwe producten is Seepje ook haar verkooppunten aan het uitbreiden en zet haar eerste stapjes op de Europese markt. Deze groei is goed voor het behoud van de Sapindus bomen, de boeren in Nepal, de werknemers van de sociale werkplaats in Nederland en voor de consumenten. Want de natuur je was én poets laten doen, dat gunnen we iedereen!

Wil jij ook ontdekken wat een sterke visuele merkidentiteit voor je merk kan doen?

Neem contact op met Heldergroen of bel voor een verhelderend gesprek 023 8200 250.

 

Cookie melding Deze website gebruikt cookies om de diensten telkens beter te maken. Met deze cookies kunnen we het internetgedrag op onze website volgen en verzamelen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.