Betekenisvolle merken bouwen

Marjolein Doets is een senior strateeg die recht op de kern afgaat. Ze combineert feilloos inzichten uit de wetenschap en de praktijk. Waardoor ze jou precies kan vertellen hoe je een betekenisvol merk bouwt én daar helder over communiceert.

Marjolein: “”Ik hou van merken bouwen, idealen vertalen in strategie en creatieprocessen begeleiden. Toen ik begin twintig was werkte ik voor onderzoeksstichting SWOCC en deed ik onderzoek naar maatschappelijk verantwoord ondernemen. Daarna leerde ik de tricks of the trade bij packaging-, positionering- en brandingbureaus. Bij Heldergroen komt voor mij alles samen: een allround reclamebureau met vernieuwende inzichten, steengoede creatieven én klanten die verantwoord ondernemen.”

Inhoudelijk, analytisch, onderzoekend. Maar ook een doener en doorpakker. Marjolein is een open boek en waardeert het als mensen eerlijk zeggen waar het op staat. Ze hecht veel waarde aan de relaties met mensen om haar heen en leeft vanuit de kern: simpel en liefdevol. Zuinig en bewust leven kreeg ze al in haar opvoeding mee, met bv. vriezer-feestjes van leftovers. Haar eigen zoon Hugo maakt het voor haar nog belangrijker om duurzame keuzes te maken, van biologisch eten tot pure huidverzorgingsproducten.

Marjolein staat regelmatig namens Heldergroen op het podium om te vertellen over het bouwen van betekenisvolle merken. Laat je inspireren!