Interview The Optimist

Sander staat deze maand op de cover van zijn lievelingstijdschrift, The Optimist! In een vier pagina’s tellend artikel vertelt hij over de positieve beweging waar Heldergroen momenteel in zit.
The-Optimist-Heldergroen-Cover-breken-om-te-bouwen
Je ware gezicht tonen is bevrijdend

“Als ik nou zeg wat ik voel en doe wat ik zeg?”

Vanuit zijn verlangen om een ‘open mens’ te zijn en helder te communiceren, richtte Sander ruim vijftien jaar geleden Heldergroen op, een reclamebureau voor merken met idealen. Hij wilde de wereld beter maken op een manier die past bij zijn talent. Met strategie, branding en activatie dus!

In het artikel vertelt Sander over de groei van ons bureau, ondernemen vanuit liefde en vertrouwen en over de dag waarop we onze  arbeidscontracten verbrandden.

 

Positieve building blocks

Ook met de art direction van het artikel – uiteraard van onze hand, i.s.m. Jelle Rietveld – laten we zien hoe we bij Heldergroen denken over het werken met idealen. Samen bouw je aan wat je belangrijk vindt, de bouwstenen heb je zelf in de hand!

Ben je abonnee? Dan lees je hier in The Optimist het volledige interview.

Heb je geen abonnement maar ben je wel een merkenbouwer met duurzame ambities? Neem dan contact met ons op voor een goeie kop koffie en een verhelderend gesprek. Dan geven we je een exemplaar van The Optimist mee naar huis.