Hoe val je op in een schreeuwend schap?

Hoe meer mensen natuurvriendelijk wassen en poetsen hoe beter! Daarom introduceert Seepje naast de wasschilletjes nu drie vloeibare varianten in de reguliere supermarkt. Maar hoe val je op tussen de lawaaiverpakkingen in ‘s winkels’ meest beruchte schap?
Opvallend design Seepje Verpakking Heldergroen

Opvallend design met optimaal effect

 

Na de ecologische wasschilletjes voor avonturiers, heeft Seepje nu een heuse mainstream serie van vloeibaar wasmiddel en allesreinigers. Het zou Seepje niet zijn als die niet in een opvallende verpakking zat. De flessen hebben de vorm van een echte zeep! En met chirurgische precisie hebben we de wikkel eromheen ontworpen.

Alle informatie, verplicht en gewenst, kreeg een optimale plek en leesbaarheid. Het eigenzinnige karakter van het merk wordt benadrukt door de natuurlijke uitstraling gecombineerd met de humoristische tone of voice van Seepje. Het is een onderscheidende en toch vertrouwenwekkende verpakking geworden, mét opvallend design en een leuke verrassing.

Waskampioen
De nieuwe Seepje verpakkingen zijn gemaakt van 100% melkpak plastic. De wikkel is eenvoudig los te halen om te recyclen. Dat biedt meteen een mooie kans om gebruikers nog meer bij het merk te betrekken: op de achterkant vind je een verrassing, waardoor je een echte waskampioen wordt! Zo is zelfs de wikkel, voor ie bij ’t oud papier belandt, goed voor impactvolle mond tot mond reclame.

seepje.nl

Neem contact op met Heldergroen of bel voor
een verhelderend gesprek 023 8200 250.

Other Stories

 ?>

Verkiezingsposters: welke kies jij?

Hoe brengen onze politieke partijen het er merktechnisch vanaf? En kijken we überhaupt nog wel naar verkiezingsposters? Een blog van onze nieuwe copywriter Siebe.

Kromme tomaat Heldergroen ?>

Kromme tomaten en Heldergroen

Kromkommer is een merkbeweging die het wereldvoedselprobleem wil oplossen. Niet alleen natuurlijk, maar samen met haar Krommunity. Én met Heldergroen. Kromkommer daagt Heldergroen uit: met 17 miljoen mensen voedselverspilling tegengaan.

Ontvang het laatste nieuws, inspiratie en relevante updates over positieve beweging op gang brengen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ik ben geïnspireerd!
Bel mij terug.

Cookie melding Deze website gebruikt cookies om de diensten telkens beter te maken. Met deze cookies kunnen we het internetgedrag op onze website volgen en verzamelen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.