Hoe val je op in een schreeuwend schap?

Hoe meer mensen natuurvriendelijk wassen en poetsen hoe beter! Daarom introduceert Seepje naast de wasschilletjes nu drie vloeibare varianten in de reguliere supermarkt. Maar hoe val je op tussen de lawaaiverpakkingen in ‘s winkels’ meest beruchte schap?

Opvallend design met optimaal effect

 

Na de ecologische wasschilletjes voor avonturiers, heeft Seepje nu een heuse mainstream serie van vloeibaar wasmiddel en allesreinigers. Het zou Seepje niet zijn als die niet in een opvallende verpakking zat. De flessen hebben de vorm van een echte zeep! En met chirurgische precisie hebben we de wikkel eromheen ontworpen.

Alle informatie, verplicht en gewenst, kreeg een optimale plek en leesbaarheid. Het eigenzinnige karakter van het merk wordt benadrukt door de natuurlijke uitstraling gecombineerd met de humoristische tone of voice van Seepje. Het is een onderscheidende en toch vertrouwenwekkende verpakking geworden, mét een leuke verrassing.

Waskampioen
De nieuwe Seepje verpakkingen zijn gemaakt van 100% melkpak plastic. De wikkel is eenvoudig los te halen om te recyclen. Dat biedt meteen een mooie kans om gebruikers nog meer bij het merk te betrekken: op de achterkant vind je een verrassing, waardoor je een echte waskampioen wordt! Zo is zelfs de wikkel, voor ie bij ’t oud papier belandt, goed voor impactvolle mond tot mond reclame.

seepje.nl

Neem contact op met Heldergroen of bel voor
een verhelderend gesprek 023 8200 250.

Other Stories

Custom made communicatie strategie

Hoeveel marketing communicatiemodellen je ook kunt raadplegen, elk merk vraagt om een eigen strategie. Het is onze specialiteit om precies de goede stijl en aanpak te vinden, die voor jouw merk de gewenste resultaten in de toekomst behalen.

Groei en bloei in ’t onderwijs

Voor de verkiezingen van 2017 wil de Algemene Onderwijsbond een paar stevige verbeterpunten in het onderwijs op de politieke agenda zetten. Heldergroen bedacht een positieve campagne om dat voor elkaar te krijgen.

Ontvang het laatste nieuws, inspiratie en relevante updates over positieve beweging op gang brengen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ik ben geïnspireerd!
Bel mij terug.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Cookie melding Deze website gebruikt cookies om de diensten telkens beter te maken. Met deze cookies kunnen we het internetgedrag op onze website volgen en verzamelen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.