Branding bazen

Elke dag opnieuw bouwen aan betekenisvolle merken? Daar komen onze nieuwe brandmanager Maaike en creatief Raphael graag hun bed voor uit!
Maaike Raphael - Heldergroen

Ze hebben een andere achtergrond maar dezelfde idealen. En die delen ze weer vol enthousiasme en passie met iedereen om zich heen. Meet Maaike en Raphael.

Maaike
Maaike is altijd op zoek naar nieuwe manieren om mensen met een andere blik naar de wereld te laten kijken en aan te sporen tot actie. De positieve beweging die Heldergroen realiseert voor duurzame merken sluit hier perfect bij aan.

Maaike: ‘Mijn doel is gelukkige mensen in een gezonde omgeving waar we met z’n allen respectvol mee omgaan. Merken hebben de verantwoordelijkheid om hieraan bij te dragen en ik inspireer ze daartoe door vanuit Heldergroen een positieve beweging te realiseren. Mijn ervaring met Capoeira komt hierbij goed van pas. Door Capoeira heb ik geleerd strategisch te anticiperen en te bewegen binnen de ruimte die er is, waarbij contact met én respect voor de ander essentieel is.’

Naast alle (positieve) beweging is Maaike ook echt een dromer. Maar dan wel eentje die altijd als doel heeft om deze zo krachtig mogelijk te vertalen naar de realiteit en toe te passen!

Raphael
Met elk idee de wereld een stukje beter, mooier en schoner achterlaten voor de volgende generatie. Dat is Raphael’s missie. Uiteraard is die ideale wereld er morgen nog niet. Overmorgen ook niet. Maar als we allemaal hetzelfde doel voor ogen hebben en hier samen aan werken, kan het snel gaan.

Voor Raphael is nieuwsgierigheid hét vertrekpunt voor creativiteit. Hij zoekt altijd het randje op en wil het liefst de klant keer op keer verrassen. Raphael: ‘George Lois zei ooit: “Creativity can solve anything”. Daar geloof ik heilig in. En daarom zet ik mijn creativiteit het liefste in voor merken die hun steentje bij willen dragen aan een betere wereld. In mijn zoektocht naar merken met idealen waar ik mij graag achter schaar kwam Heldergroen op mijn pad. Het voelde gelijk goed. Ik voel me hier als een vis in het water (zonder plastic). Vandaag de dag kan je als merk ook zoveel meer zijn en doen. Daarin wil ik ze inspireren en motiveren. Gaan met die banaan!’

 

Wil jij ook bouwen aan betekenisvolle merken?
Koffie of thee bij je cookies? Bel of kom langs en wij zorgen dat het klaarstaat! Wij maken graag kennis met duurzame merken. Onze digitale cookies gebruiken we om onze informatie zo goed mogelijk op jou af te stemmen. Hier kun je lezen welke gegevens we bewaren, waarvoor ze gebruikt worden en met wie we ze delen.