Online Ideale Wereld-sessie

Werk vanuit huis aan het fundament van je merk

Uitdagende tijden zorgen ook voor versnelling van nieuwe ontwikkelingen én oplossingen. Daarom is de Ideale Wereld-sessie van Heldergroen nu ook in digitale vorm beschikbaar. Boek hem nu met korting. Reclamebureau Heldergroen helpt al 15 jaar om duurzame merken en impactvolle campagnes te bouwen. Wil je weten wat de online Ideale Wereld-sessie voor jouw merk kan betekenen? Je leest het hieronder.

Mail ons of bel 023 8200 250 voor een inspirerend gesprek met een topstrateeg en ontdek minimaal drie kansen voor jouw merk.

 

Het ideale startpunt voor een sterk merk

Uit onderzoek* blijkt dat investeren in je merk juist in tijden van snelle veranderingen belangrijk is. Tijdens en na zo’n periode ziet de wereld er anders uit, mensen maken andere keuzes en gaan anders consumeren. Hierdoor is het nog belangrijker dat merken hun waardepropositie en missie opnieuw onder de loep nemen.

Kijk dus naar welke rol jij in de maatschappij speelt en hoe jij bij kan dragen. Want merken met een sterke maatschappelijke positionering komen veel beter door een crisis. De online Ideale Wereld-sessie is daar het perfecte startpunt voor.

 

Online Ideale Wereld-sessie heldergroen - het fundament voor je merkpositionering en merkstratiegie - online workshop
Merkstrategie - Ideale Wereld Sessie Model Communicatiebureau Heldergroen Haarlem
Methode voor jouw merkpositionering

De Ideale Wereld-sessie is een beproefde methode voor het bouwen van een fundament voor je merkstrategie, gebaseerd op ‘binnen beginnen is buiten winnen’.

De volgende onderdelen komen aan bod:

  • Trends en tendensen
  • Kernkwaliteiten
  • Kernwaarden
  • Why are you in it?
  • Merkassociaties
  • Merkdomein
  • Producten en/of diensten
  • Doelgroepen
  • De ideale wereld

Daarmee verhelderen we de strategie van je organisatie en vertalen dit naar een aantrekkelijk en goed deelbaar verhaal. Na afloop ontvang je een inspirerend verslag: de basis voor jouw magnetische merkverhaal.

Boek nu een online workshop

Tijdens de online Ideale Wereld-sessie, ontrafel je met strategen van Heldergroen de Ideale Wereld die je met je merk of bedrijf écht kunt realiseren. Je verankert de relevantie van je merk stevig in het maatschappelijk speelveld. En je neemt jouw interne organisatie daar in mee. Zo creëren we draagvlak voor jouw merkpositionering en merkstrategie, binnen én buiten.

We brengen ook het hoe, wat, waarom én waarheen van je onderneming kort, helder en onderscheidend in kaart. Daarmee vaar je een strategisch succesvolle koers en haal je meetbare resultaten.

 

Online Ideale Wereld-sessie Heldergroen

Deze merken gingen je voor

Logo Seepje Heldergroen Reclamebureau
TNO
Dopper Logo Heldergroen Duurzaamheid Branding
Politie
De Volksbank logo
Merknaam Ahrend logo
Circle Economy
Logo Triodos Bank Heldergroen
Benieuwd naar jouw Ideale Wereld?

Boek een gesprek met een van onze merkstrategen over je merk en organisatie. In deze introductie ga je sparren met een topstrateeg en ontdek je minimaal drie kansen voor jouw merk.

Met Myrthe, Jannes of Marieke bespreek je tijdens deze (video) call welke positieve beweging jij met jouw merkpositionering in gang kunt zetten.

Meer weten? Mail Fieke of bel 023 8200 250 om de introductie in te plannen.

 

‘Het was een inspirerende en energie-gevende sessie. De strategen hebben de sessie strak geleid en hielden ons goed bij de les. Tegelijkertijd was er genoeg ruimte voor inhoudelijke discussie.’

– HET LILIANE FONDS

* Bron: Fons van Dyck op Adformatie.nl. Lees hier meer over hoe je kun werken aan je merk in crisistijd: 5 adviezen waarmee je als merk het verschil kunt maken.

Bekijk onze cases

[gravityform id="9" title="false" description="false"]
<div class='gf_browser_chrome gform_wrapper' id='gform_wrapper_9' ><form method='post' enctype='multipart/form-data' id='gform_9' action='/online-ideale-wereld-sessie/'> <div class='gform_body'><ul id='gform_fields_9' class='gform_fields top_label form_sublabel_below description_below'><li id='field_9_2' class='gfield gfield_contains_required field_sublabel_below field_description_below gfield_visibility_visible' ><label class='gfield_label' for='input_9_2' >Naam<span class='gfield_required'>*</span></label><div class='ginput_container ginput_container_text'><input name='input_2' id='input_9_2' type='text' value='' class='medium' aria-required="true" aria-invalid="false" /></div></li><li id='field_9_3' class='gfield field_sublabel_below field_description_below gfield_visibility_visible' ><label class='gfield_label' for='input_9_3' >Bedrijfsnaam</label><div class='ginput_container ginput_container_text'><input name='input_3' id='input_9_3' type='text' value='' class='medium' aria-invalid="false" /></div></li><li id='field_9_4' class='gfield gfield_contains_required field_sublabel_below field_description_below gfield_visibility_visible' ><label class='gfield_label' for='input_9_4' >E-mailadres<span class='gfield_required'>*</span></label><div class='ginput_container ginput_container_email'> <input name='input_4' id='input_9_4' type='email' value='' class='medium' aria-required="true" aria-invalid="false" /> </div></li><li id='field_9_6' class='gfield field_sublabel_below field_description_below gfield_visibility_visible' ><label class='gfield_label' for='input_9_6' >Telefoonnummer</label><div class='ginput_container ginput_container_text'><input name='input_6' id='input_9_6' type='text' value='' class='medium' aria-invalid="false" /></div></li><li id='field_9_8' class='gfield field_sublabel_below field_description_below gfield_visibility_visible' ><label class='gfield_label' >Inschrijven nieuwsbrief?</label><div class='ginput_container ginput_container_checkbox'><ul class='gfield_checkbox' id='input_9_8'><li class='gchoice_9_8_1'> <input name='input_8.1' type='checkbox' value='Schrijf mij in voor de nieuwsbrief' id='choice_9_8_1' /> <label for='choice_9_8_1' id='label_9_8_1'>Schrijf mij in voor de nieuwsbrief</label> </li></ul></div></li> </ul></div> <div class='gform_footer top_label'> <input type='submit' id='gform_submit_button_9' class='gform_button button' value='Versturen' onclick='if(window["gf_submitting_9"]){return false;} if( !jQuery("#gform_9")[0].checkValidity || jQuery("#gform_9")[0].checkValidity()){window["gf_submitting_9"]=true;} ' onkeypress='if( event.keyCode == 13 ){ if(window["gf_submitting_9"]){return false;} if( !jQuery("#gform_9")[0].checkValidity || jQuery("#gform_9")[0].checkValidity()){window["gf_submitting_9"]=true;} jQuery("#gform_9").trigger("submit",[true]); }' /> <input type='hidden' class='gform_hidden' name='is_submit_9' value='1' /> <input type='hidden' class='gform_hidden' name='gform_submit' value='9' /> <input type='hidden' class='gform_hidden' name='gform_unique_id' value='' /> <input type='hidden' class='gform_hidden' name='state_9' value='WyJbXSIsIjc4YjhlZjdhNmE4ZDQzYmI5ZjE1MzM2ZjZkZDc3NWQyIl0=' /> <input type='hidden' class='gform_hidden' name='gform_target_page_number_9' id='gform_target_page_number_9' value='0' /> <input type='hidden' class='gform_hidden' name='gform_source_page_number_9' id='gform_source_page_number_9' value='1' /> <input type='hidden' name='gform_field_values' value='' /> </div> </form> </div><script type='text/javascript'> jQuery(document).bind('gform_post_render', function(event, formId, currentPage){if(formId == 9) {} } );jQuery(document).bind('gform_post_conditional_logic', function(event, formId, fields, isInit){} );</script><script type='text/javascript'> jQuery(document).ready(function(){jQuery(document).trigger('gform_post_render', [9, 1]) } ); </script>