Merkpositionering: neem jouw plek in

Er is er maar één zoals jij. Welke rol is er voor jouw merk weggelegd in de markt, en in de wereld? Door je merk op een onderscheidende manier in te positioneren geef je focus aan de organisatie, bereik je je ideale klant én trek je gemotiveerde collega’s aan.

Werkwijze > Strategie > Merkpositionering

 

De aantrekkingskracht van een onderscheidende positionering

 

Positioneren betekent een plek innemen. In de markt, maar vooral in het hoofd van je ideale klant. Waar ga je voor en waar sta je voor? Wat is je maatschappelijke relevantie en welke behoefte van de doelgroep los je op? Door dit consistent te communiceren spreek je de juiste mensen aan en vergroot je je positieve impact.

Uit ervaring weten we precies welke vragen we moeten stellen om erachter te komen wat jouw merk uniek maakt. Dat doen we tijdens een gezamenlijke ‘Ideale-Wereld sessie’.Ook kijken we naar welke plek in de markt de meeste ruimte geeft om te bloeien en groeien. We creëren een merkpositionering met perspectief. Want een heldere positionering is niet alleen bepalen waar je staat, maar ook met een slimme en ambitieuze blik bepalen waar je wil zijn.

Klaar om jouw plek in te nemen in de markt en in de maatschappij? Neem contact met ons op!

 

Contact
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

How to start a movement?