Ga naar inhoud
Reclamebureau Heldergroen Logo

020 214 1080

Certified_B_Corporation_Heldergroen

Jij hebt een unieke positie

in de markt én in de wereld. Een onderscheidende merkpositionering geeft focus aan de organisatie. Het helpt om je ideale klant te bereiken en het zorgt voor supergemotiveerde medewerkers.

Een scherpe positionering

Positioneren betekent: een plek innemen. In de markt, maar vooral in het hoofd van je ideale klant. Waar ga je voor en waar sta je voor? Wat is je maatschappelijke relevantie en welke behoefte van de doelgroep los je op?

Door daar op een consistente en aanstekelijke manier over te praten, worden de juiste mensen fan en vergroot je je positieve impact.

De juiste vragen stellen

Uit ervaring weten we precies welke vragen we moeten stellen om erachter te komen wat jouw merk uniek maakt. Onderdeel van de positionering is het omschrijven van de ideale wereld van jouw merk met het Ideale Wereld Model.

Zo creëren we een positionering met perspectief. Want als je helder bent en kritisch kijkt, is duurzaamheid de beste businesscase die er is. Bekijk hier onze cases.

Het merkmanifest

Een merkmanifest is een krachtig middel om intern iedereen te laten ervaren waar je als merk voor staat, waar je naartoe wilt en hoe je daar wilt komen.

Onze copywriters schrijven jaarlijks tientallen merkmanifesten. Bovendien hebben we veel ervaring met het tot leven brengen van je merkmanifest, bijvoorbeeld als boekje, in een video of op een live event.

Weten hoe wij je kunnen helpen om je merkstrategie helder te krijgen? Plan nu een afspraak met een van onze merkstrategen.

Bedankt voor je afspraakverzoek. Het is verzonden.
Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw bericht. Probeer het later nog eens.

Contact

Sarphatistraat 640-642
1018 AV Amsterdam
+31 20 214 1080

inspiratie@heldergroen.nl press@heldergroen.nl

  • Jobs
  • B Corp
  • Privacy
  • Proclaimer
Page load link

Klaar om geïnspireerd te worden?

Elke maand brengen we een dosis positiviteit rechtstreeks naar je inbox! Ontdek onze Heldergroene projecten en blijf op de hoogte van innovatieve en inspirerende initiatieven.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief:

Bedankt voor je inschrijving.
Er is een fout opgetreden. Controleer de velden en probeer het nog eens.
  • Home
  • Wat doet Heldergroen?
  • Strategie
    • Ideale Wereld Model
    • Merkstrategie
    • Sword & Shield
  • Campagnes
    • Activatiecampagne
    • Merkcampagne
  • Design en Content
  • Interne branding
  • Workshops
  • Cases
  • Team
  • Jobs
Ga naar de bovenkant