Jij hebt een unieke positie
in de markt én in de wereld. Een onderscheidende merkpositionering geeft focus aan de organisatie. Het helpt om je ideale klant te bereiken en het zorgt voor supergemotiveerde medewerkers.
Een scherpe positionering
Positioneren betekent: een plek innemen. In de markt, maar vooral in het hoofd van je ideale klant. Waar ga je voor en waar sta je voor? Wat is je maatschappelijke relevantie en welke behoefte van de doelgroep los je op?
Door daar op een consistente en aanstekelijke manier over te praten, worden de juiste mensen fan en vergroot je je positieve impact.
De juiste vragen stellen
Uit ervaring weten we precies welke vragen we moeten stellen om erachter te komen wat jouw merk uniek maakt. Onderdeel van de positionering is het omschrijven van de ideale wereld van jouw merk met het Ideale Wereld Model.
Zo creëren we een positionering met perspectief. Want als je helder bent en kritisch kijkt, is duurzaamheid de beste businesscase die er is. Bekijk hier onze cases.
Het merkmanifest
Een merkmanifest is een krachtig middel om intern iedereen te laten ervaren waar je als merk voor staat, waar je naartoe wilt en hoe je daar wilt komen.
Onze copywriters schrijven jaarlijks tientallen merkmanifesten. Bovendien hebben we veel ervaring met het tot leven brengen van je merkmanifest, bijvoorbeeld als boekje, in een video of op een live event.