Inholland pabo

De Inholland Pabo

In 2024 verandert de pabo-opleiding landelijk. Om te ontdekken wat dit betekent voor de Inholland pabo, hebben we interviews gedaan met het management van het nieuwe programma. Zo hebben wij een nieuwe merkstrategie en identiteit ontwikkeld. Dit bood een vruchtbare basis voor een nieuw intern merkverhaal. Het verhaal waar alle werknemers van de Inholland pabo voor staan en zich in kunnen herkennen. Daarnaast hebben we website teksten geschreven die het nieuwe verhaal vertellen van de opleiding.

Om meer bekendheid rond de nieuwe Inholland pabo-opleiding te creëren en bachelor studenten te werven, hebben we een wervingsvideo ontwikkeld. In de video opent de Inholland pabo eenmalig de deuren

voor Mason en Jalou, twee kinderen die verschillende lerarenopleiders en een afgestudeerd pabo-student mogen interviewen. Zij weten maar al te goed wat voor hen belangrijk is bij een goede juf of meester. Door middel van het interview krijg je op een laagdrempelige manier meer informatie over de hogeschool en de opleiding.

Op posters in de hogeschool en op de socials schitteren Pepa, Waylon en Jalou in de rol van hun droomberoep. We hebben ervoor gekozen om geen studenten, maar kinderen op posters weer te geven. Als je kiest voor de pabo, wil je iets bijdragen aan de toekomst. Dit hebben we heel concreet in beeld gevangen.

In 2024 verandert de pabo-opleiding landelijk. Om te ontdekken wat dit betekent voor de Inholland pabo, hebben we interviews gedaan met het management van het nieuwe programma. Zo hebben wij een nieuwe merkstrategie en identiteit ontwikkeld. Dit bood een vruchtbare basis voor een nieuw intern merkverhaal. Het verhaal waar alle werknemers van de Inholland pabo voor staan en zich in kunnen herkennen. Daarnaast hebben we website teksten geschreven die het nieuwe verhaal vertellen van de opleiding.

Om meer bekendheid rond de nieuwe Inholland pabo-opleiding te creëren en bachelor studenten te werven, hebben we een wervingsvideo ontwikkeld. In de video opent de Inholland pabo eenmalig de deuren voor Mason en Jalou, twee kinderen die verschillende lerarenopleiders en een afgestudeerd pabo-student mogen interviewen. Zij weten maar al te goed wat voor hen belangrijk is bij een goede juf of meester. Door middel van het interview krijg je op een laagdrempelige manier meer informatie over de hogeschool en de opleiding.

Op posters in de hogeschool en op de socials schitteren Pepa, Waylon en Jalou in de rol van hun droomberoep. We hebben ervoor gekozen om geen studenten, maar kinderen op posters weer te geven. Als je kiest voor de pabo, wil je iets bijdragen aan de toekomst. Dit hebben we heel concreet in beeld gevangen.

Brandweer meisje
Dierenarts jongen
Kunstenaar meisje

Meer cases

  • De Volksbank

    Finance is de motor van de economie

  • Circulr

    Made of Sport

  • Seepje

    De natuur kan de was doen

Wil je het laatste nieuws, inspiratie, uitnodigingen voor evenementen en relevante updates ontvangen over positieve beweging? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.