Inholland pabo
De Inholland Pabo
Op de Inholland pabo leer je wat het écht inhoudt om onderwijsprofessional te zijn. In de nieuwe wervingscampagne laten we zien dat het worden van een goede leraar niet alleen gaat over praktische zaken zoals lesgeven of in het bezit zijn van een brede algemene kennis. Een leraar maakt pas echt het verschil door een veilige leeromgeving te creëren en kinderen met zelfvertrouwen de klas uit te laten lopen.
In 2024 verandert de pabo-opleiding landelijk. Om te ontdekken wat dit betekent voor de Inholland pabo, hebben we interviews gedaan met het management van het nieuwe programma. Zo hebben wij een nieuwe merkstrategie en identiteit ontwikkeld. Dit bood een vruchtbare basis voor een nieuw intern merkverhaal. Het verhaal waar alle werknemers van de Inholland pabo voor staan en zich in kunnen herkennen. Daarnaast hebben we website teksten geschreven die het nieuwe verhaal vertellen van de opleiding.
Om meer bekendheid rond de nieuwe Inholland pabo-opleiding te creëren en bachelor studenten te werven, hebben we een wervingsvideo ontwikkeld. In de video opent de Inholland pabo eenmalig de deuren
voor Mason en Jalou, twee kinderen die verschillende lerarenopleiders en een afgestudeerd pabo-student mogen interviewen. Zij weten maar al te goed wat voor hen belangrijk is bij een goede juf of meester. Door middel van het interview krijg je op een laagdrempelige manier meer informatie over de hogeschool en de opleiding.
Op posters in de hogeschool en op de socials schitteren Pepa, Waylon en Jalou in de rol van hun droomberoep. We hebben ervoor gekozen om geen studenten, maar kinderen op posters weer te geven. Als je kiest voor de pabo, wil je iets bijdragen aan de toekomst. Dit hebben we heel concreet in beeld gevangen.
In 2024 verandert de pabo-opleiding landelijk. Om te ontdekken wat dit betekent voor de Inholland pabo, hebben we interviews gedaan met het management van het nieuwe programma. Zo hebben wij een nieuwe merkstrategie en identiteit ontwikkeld. Dit bood een vruchtbare basis voor een nieuw intern merkverhaal. Het verhaal waar alle werknemers van de Inholland pabo voor staan en zich in kunnen herkennen. Daarnaast hebben we website teksten geschreven die het nieuwe verhaal vertellen van de opleiding.
Om meer bekendheid rond de nieuwe Inholland pabo-opleiding te creëren en bachelor studenten te werven, hebben we een wervingsvideo ontwikkeld. In de video opent de Inholland pabo eenmalig de deuren voor Mason en Jalou, twee kinderen die verschillende lerarenopleiders en een afgestudeerd pabo-student mogen interviewen. Zij weten maar al te goed wat voor hen belangrijk is bij een goede juf of meester. Door middel van het interview krijg je op een laagdrempelige manier meer informatie over de hogeschool en de opleiding.
Op posters in de hogeschool en op de socials schitteren Pepa, Waylon en Jalou in de rol van hun droomberoep. We hebben ervoor gekozen om geen studenten, maar kinderen op posters weer te geven. Als je kiest voor de pabo, wil je iets bijdragen aan de toekomst. Dit hebben we heel concreet in beeld gevangen.



Wil je het laatste nieuws, inspiratie, uitnodigingen voor evenementen en relevante updates ontvangen over positieve beweging? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.