CBR

Samen veilig vooruit

Achtergrond

Het CBR is een landelijke organisatie die je helpt en adviseert bij alle belangrijke zaken rond het rijbewijs en verkeersveiligheid. Dag in dag uit zetten zij zich in om het verkeer in Nederland veilig te maken en te houden. Op de weg, op het water en in de lucht. Dat doen ze door examens af te nemen, beginnende bestuurders te toetsen, jonge bestuurders te helpen veilig ervaring op te doen en bestuurders met een risico te adviseren.

Inzicht

Samen maken we het verkeer. Want als je deelneemt aan het verkeer dan ben je er onderdeel van.

Concept

We schetsen en tonen beelden van Nederland onderweg. Mensen in de auto, mensen die onderweg zijn voor hun werk of naar hun vakantiebestemming. Mensen die alleen op weg zijn of samen. En door al deze mensen te laten zien, tonen we dat we allemaal verantwoordelijk zijn voor de verkeersveiligheid en hoe het CBR je hierbij helpt. Omdat we samen het verkeer zijn.

Uitwerking

Om het CBR als organisatie minder abstract te maken en de menselijke kant van de organisatie te laten zien, hebben we de video en het merkmanifest zowel extern als intern verspreidt.

Achtergrond

Het CBR is een landelijke organisatie die je helpt en adviseert bij alle belangrijke zaken rond het rijbewijs en verkeersveiligheid. Dag in dag uit zetten zij zich in om het verkeer in Nederland veilig te maken en te houden. Op de weg, op het water en in de lucht. Dat doen ze door examens af te nemen, beginnende bestuurders te toetsen, jonge bestuurders te helpen veilig ervaring op te doen en bestuurders met een risico te adviseren.

Inzicht

Samen maken we het verkeer. Want als je deelneemt aan het verkeer dan ben je er onderdeel van.

Concept

We schetsen en tonen beelden van Nederland onderweg. Mensen in de auto, mensen die onderweg zijn voor hun werk of naar hun vakantiebestemming. Mensen die alleen op weg zijn of samen. En door al deze mensen te laten zien, tonen we dat we allemaal verantwoordelijk zijn voor de verkeersveiligheid en hoe het CBR je hierbij helpt. Omdat we samen het verkeer zijn.

Uitwerking

Om het CBR als organisatie minder abstract te maken en de menselijke kant van de organisatie te laten zien, hebben we de video en het merkmanifest zowel extern als intern verspreidt.

Meer cases

  • Triodos Bank

    De Kleur van Geld

  • WWF

    Kleine schoenendoos, grote impact

  • Ahrend

    De impact van innovatie

Wil je het laatste nieuws, inspiratie, uitnodigingen voor evenementen en relevante updates ontvangen over positieve beweging? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.