Eet de wereld lekker beter!
Voor de ontwikkeling van de nieuwe merkpositionering namen we het huidige voedselsysteem onder de loep. We kwamen tot de conclusie dat ons huidige systeem niet langer kan. Het leidt tot uitputting van de aarde, ongezond voedsel en een oneerlijke verdeling van voedsel en winst. Daarnaast zagen we dat er veel aandacht is voor voedsel, maar minder voor wat voedzaam is en nóg minder voor voedingswaarden. Dit laatste gebruikten we als uitgangspunt voor ons manifest waarin we onze visie delen op voedingswaarden verpakt in het thema Eet de wereld lekker beter!
Tijd voor nieuwe voedingswaarden
Willem&Drees is radicaal transparant over de inhoud van hun maaltijdboxen. Consumenten van Willem&Drees weten dankzij blockchaintechnologie en true pricing alles over de producten. Dat klinkt ingewikkeld, maar wij maakten het net zo makkelijk als het lezen van een recept. Eet de wereld lekker beter! Per product staat de werkelijke prijs vermeld, inclusief inkoop, distributie, marketing en CO2 uitstoot.