?>

Up We Go

De purpose en why van de organisatie was het vertrekpunt: plezier en vooruitgang in elke verbinding. Heldergroen ontwikkelde vervolgens samen met eigen medewerkers van VodafoneZiggo de nieuwe organisatiewaarden. Open Up, Team Up en Step Up.

Om te voorkomen dat nieuwe values & behaviors “woorden op de muur zonder betekenis worden”, werd Heldergroen gevraagd om de engagement strategie en campagne te ontwikkelen. Zodat de waarden en gedragingen een “way of working” worden. Zo beschreven de values & behaviors hoe het voelt om bij VoedafoneZiggo te werken en hoe er met klanten en elkaar wordt omgegaan.

Met het engagement programma Up We Go geeft Heldergroen invulling aan een jaarprogramma voor het hele bedrijf – te beginnen bij het MT – om de values en behaviours te laden met creatieve activaties en interventies. Samen met partner Yes! We Connect is een online platform ontwikkeld als centrale plek voor de activaties enerzijds en het meten van de engagement anderzijds.

Resultaat
Inmiddels zijn we op de helft van de campagne en de eerste resultaten zijn bekend. Terminologie “Up We Go” is bekend; bij de eerste meting gaf 84% van de medewerkers aan de waarden te kennen. In welke mate de campagne ook zorgt dat de waarden gaan leven bij de medewerkers, wordt ná het jaarprogramma doorgemeten. Zo zorgen we dat het resultaat van de inspanning meetbaar is voor stakeholders.

Producten
Marketingcommunicatie strategie, merkcampagne, storytelling, activatie campagne, interventies.

Neem contact op. Of bel Sander Veenendaal voor een verhelderend gesprek 023 8200 250

heldergroen_vodzig_logo