?>

Up We Go


Vodafone en Ziggo zijn samengegaan en dat betekent een nieuwe missie, waarden en gedragingen binnen de organisatie. Hoe maak je dat zichtbaar, voelbaar en beleefbaar voor alle 12.000 medewerkers?
De missie van de organisatie was het vertrekpunt: plezier en vooruitgang in elke verbinding. Heldergroen ontwikkelde vervolgens samen met medewerkers van VodafoneZiggo de nieuwe organisatiewaarden. Open Up, Team Up en Step Up.

Om te voorkomen dat nieuwe waarden en gedragingen “woorden op de muur zonder betekenis worden”, werd Heldergroen gevraagd om de engagement strategie en campagne te ontwikkelen. Zodat de waarden en gedragingen een “way of working” worden. De waarden en gedragingen beschrijven hoe het voelt om bij VodafoneZiggo te werken en hoe er met klanten en elkaar wordt omgegaan.

Met het engagement programma Up We Go geeft Heldergroen invulling aan een jaarprogramma voor het hele bedrijf – te beginnen bij het MT – om de waarden en gedragingen te laden met creatieve activaties en interventies. Samen met partner Yes! We Connect is een online platform ontwikkeld als centrale plek voor de activaties enerzijds en het meten van de engagement anderzijds.

 

 

 

 

 

Producten
Marketingcommunicatie strategie – merkcampagne – storytelling – activatie – interventies.

Neem contact op. Of bel Sander Veenendaal voor een verhelderend gesprek 023 8200 250

heldergroen_vodzig_logo
Cookie melding Deze website gebruikt cookies om de diensten telkens beter te maken. Met deze cookies kunnen we het internetgedrag op onze website volgen en verzamelen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.