Up We Go

 

Vodafone en Ziggo gingen samen en dat betekende dat de organisatie behoefte had aan een nieuwe missie, values en behaviours. Hoe maak je dat zichtbaar, voelbaar en beleefbaar voor 12.000 medewerkers? De missie van de organisatie is het vertrekpunt: plezier en vooruitgang in elke verbinding. Heldergroen ontwikkelde samen met medewerkers van VodafoneZiggo de nieuwe organisatiewaarden: Open Up, Team Up en Step Up.

We ontwikkelden een strategie en campagne om de kernwaarden tot leven te brengen binnen VodafoneZiggo. Met succes! De impactmetingen zien er na 1,5 jaar zo uit:

Ik ken de kernwaarden – 83 %
De kernwaarden inspireren mij tot het juiste gedrag – 73 %
Mijn collega’s kennen én leven de kernwaarden – 69 %

Softe waarden dragen dus keihard bij aan je merk. Tenminste, als je een internal branding traject slim aanpakt. Al te vaak dicteert het management top-down waarden en gedragingen die vervolgens niet landen. ‘Wie kent alle kernwaarden van zijn of haar organisatie?’ Heldergroen zorgt met haar vijfstappenplan dat de werkvloer én het management op een inspirerende en gelijkwaardige manier met elkaar verbonden zijn. Zo realiseer je samen de waarden en gedragingen, en belangrijker nog: je doelstellingen.

Lees hier de 5 stappen die gegarandeerd werken cultuurverandering.

 

 

 

 

 

Vodafone Ziggo draagt bij aan de Sustainable Development Goals

Producten
Marketingcommunicatie strategie – merkcampagne – storytelling – activatie – interventies.

Benieuwd wat internal branding voor jou kan doen?

Neem contact op. Of bel Sander Veenendaal voor een verhelderend gesprek 023 8200 250


heldergroen_vodzig_logo