TNO zie het voor je Menselijke merkcampagne laat impact van innovatie zien

Kijk door de ogen van TNO en zie het voor je.

 

Wanneer je altijd werk levert op toonaangevend niveau, zie je soms niet meer hoe uitzonderlijk dat eigenlijk is. Aan ons de taak om eerst TNO zelf en daarna heel Nederland opnieuw te laten kennismaken met de enorme impact die de organisatie maakt. Dat deden we met een nieuwe merkstrategie, corporate film, publiekscampagne en interne campagne. De boodschap? Kijk door de ogen van TNO en zie het voor je.

TNO - Merkcampagne Reclamebureau Heldergroen

Van bekend naar bemind.

Acht op de tien Nederlanders kent TNO, op z’n minst van naam. Maar, slechts één van hen weet redelijk tot goed wat de organisatie doet, of waarom dat belangrijk is. En dat is vreemd, want het belang van deze onderzoeksorganisatie voor ons land is ongelooflijk groot.

Dankzij TNO ben je vandaag misschien over een veilige brug gereden, of door een straat waar de luchtkwaliteit verbeterd is. Dankzij dit instituut gebruiken artsen en politieagenten slimme, nieuwe technologieën, versnelt de energietransitie en snapt de overheid wat de gevolgen van beleid kunnen zijn. Met onafhankelijk onderzoek en slimme innovaties werkt TNO aan een sterkere economie en een gezonder, veiliger en duurzamer leven.

Successen claimen

Het is voor de onderzoekers van de TNO, in grote meerderheid exacte wetenschappers, soms lastig om uit te leggen wat zij precies doen. Zij werken vaak aan bijzonder ingewikkelde technologieën en theorieën.

Bovendien is de TNO’er bescheiden en neemt hij of zij niet snel de credits voor wat bereikt is. Maar, uitleggen hoe dingen werken en hoe de toekomst eruit kan gaan zien, kunnen de onderzoekers van dit instituut als de beste.

Als je door de ogen van de onderzoekers kijkt, zie je hoe goed er is nagedacht over de dingen die we vanzelfsprekend vinden. En kun je de toekomst in kijken. Want TNO werkt elke dag aan het leven van morgen.

Kijk door de ogen van TNO, en zie het voor je.

Impact centraal

Dat inzicht werd de basis van ons werk. Samen met een groep betrokken TNO’ers ontwikkelden we een nieuwe merkstrategie met een duidelijke focus op de impact die de organisatie maakt. Ons advies: blijf kritisch en bescheiden, maar vertel veel vaker over wat je hebt bereikt. Meng je in het debat en neem ons mee de toekomst in: laat zien hoe visionair je van nature bent. De slogan was en blijft ‘Innovation for life’. Met de corporate film, de publiekscampagne en de interne campagne die we ontwikkelden, maken we letterlijk zichtbaar wat dat in de praktijk betekent.

 

‘Ons nieuwe manifest is een prachtige verwoording van het gevoel dat TNO-ers hebben en raakt treffend de redenen waarom ze ooit voor TNO hebben gekozen.’

– REGINA VAN HOOF, DIRECTOR MARKETING & COMMUNICATIONS TNO

TNO Horizontale Abri Windmolens
TNO Verticale Abri Robot
TNO Ansichtkaart

Geïnspireerd?

Neem contact met ons op of bel voor een verhelderend gesprek 023 8200 250

 

 

Producten

MerkstrategieCorporate FilmPubliekscampagneInterne campagne

Sustainable Development Goals

Bij Heldergroen werken we alleen met merken die bijdragen aan de SDG's. TNO draagt bij aan:

[gravityform id="9" title="false" description="false"]
<div class='gf_browser_unknown gform_wrapper' id='gform_wrapper_9' ><form method='post' enctype='multipart/form-data' id='gform_9' action='/case/tno/'> <div class='gform_body'><ul id='gform_fields_9' class='gform_fields top_label form_sublabel_below description_below'><li id='field_9_2' class='gfield gfield_contains_required field_sublabel_below field_description_below gfield_visibility_visible' ><label class='gfield_label' for='input_9_2' >Naam<span class='gfield_required'>*</span></label><div class='ginput_container ginput_container_text'><input name='input_2' id='input_9_2' type='text' value='' class='medium' aria-required="true" aria-invalid="false" /></div></li><li id='field_9_3' class='gfield field_sublabel_below field_description_below gfield_visibility_visible' ><label class='gfield_label' for='input_9_3' >Bedrijfsnaam</label><div class='ginput_container ginput_container_text'><input name='input_3' id='input_9_3' type='text' value='' class='medium' aria-invalid="false" /></div></li><li id='field_9_4' class='gfield gfield_contains_required field_sublabel_below field_description_below gfield_visibility_visible' ><label class='gfield_label' for='input_9_4' >E-mailadres<span class='gfield_required'>*</span></label><div class='ginput_container ginput_container_email'> <input name='input_4' id='input_9_4' type='email' value='' class='medium' aria-required="true" aria-invalid="false" /> </div></li><li id='field_9_6' class='gfield field_sublabel_below field_description_below gfield_visibility_visible' ><label class='gfield_label' for='input_9_6' >Telefoonnummer</label><div class='ginput_container ginput_container_text'><input name='input_6' id='input_9_6' type='text' value='' class='medium' aria-invalid="false" /></div></li><li id='field_9_8' class='gfield no-label-transform field_sublabel_below field_description_above hidden_label gfield_visibility_visible' ><label class='gfield_label' >Inschrijven nieuwsbrief?</label><div class='ginput_container ginput_container_checkbox'><ul class='gfield_checkbox' id='input_9_8'><li class='gchoice_9_8_1'> <input name='input_8.1' type='checkbox' value='&lt;span style=&quot;text-transform:none&quot;&gt;Schrijf mij in voor de nieuwsbrief&lt;/span&gt;' id='choice_9_8_1' /> <label for='choice_9_8_1' id='label_9_8_1'><span style="text-transform:none;">Schrijf mij in voor de nieuwsbrief</span></label> </li></ul></div></li> </ul></div> <div class='gform_footer top_label'> <input type='submit' id='gform_submit_button_9' class='gform_button button' value='Versturen' onclick='if(window["gf_submitting_9"]){return false;} if( !jQuery("#gform_9")[0].checkValidity || jQuery("#gform_9")[0].checkValidity()){window["gf_submitting_9"]=true;} ' onkeypress='if( event.keyCode == 13 ){ if(window["gf_submitting_9"]){return false;} if( !jQuery("#gform_9")[0].checkValidity || jQuery("#gform_9")[0].checkValidity()){window["gf_submitting_9"]=true;} jQuery("#gform_9").trigger("submit",[true]); }' /> <input type='hidden' class='gform_hidden' name='is_submit_9' value='1' /> <input type='hidden' class='gform_hidden' name='gform_submit' value='9' /> <input type='hidden' class='gform_hidden' name='gform_unique_id' value='' /> <input type='hidden' class='gform_hidden' name='state_9' value='WyJbXSIsIjc4YjhlZjdhNmE4ZDQzYmI5ZjE1MzM2ZjZkZDc3NWQyIl0=' /> <input type='hidden' class='gform_hidden' name='gform_target_page_number_9' id='gform_target_page_number_9' value='0' /> <input type='hidden' class='gform_hidden' name='gform_source_page_number_9' id='gform_source_page_number_9' value='1' /> <input type='hidden' name='gform_field_values' value='' /> </div> </form> </div><script type='text/javascript'> jQuery(document).bind('gform_post_render', function(event, formId, currentPage){if(formId == 9) {} } );jQuery(document).bind('gform_post_conditional_logic', function(event, formId, fields, isInit){} );</script><script type='text/javascript'> jQuery(document).ready(function(){jQuery(document).trigger('gform_post_render', [9, 1]) } ); </script>