Een merk in beweging

 

Simon Lévelt is niet alleen een zeer gewaardeerd koffie- en theemerk, het is ook een duurzame onderneming die graag meer waarde wil brengen in een markt met aanzienlijke conurrentie. En daar is maar één antwoord op: nog meer jezelf zijn. Want niets of niemand kan tippen aan de rijke geschiedenis en de unieke ingrediënten van Simon Lévelt. Dat proef je meteen in de vele materialen die Heldergroen ontwierp voor Simon Lévelt. Van tas tot winkelposter, van koffiebar tot compliment cards. Alles werd ondergedompeld in de vernieuwde huisstijl. En zo maakten we van een winkelbezoek een werelderreis met next level designwerk. Het bewijst hoe een oud merk als Simon Lévelt toch helemaal van deze tijd kan blijven. Wij noemen dat:
een merk in beweging.

Proef de wereld Simon Lévelt Heldergroen Purpose Marketing
de wereld van koffie wereldkaart Heldergroen strategie

Geïnspireerd?

Neem contact met ons op of bel voor een verhelderend gesprek 023 8200 250

 

 

Producten

IdentityDesign

 

Sustainable Development Goals

Bij Heldergroen werken we alleen met merken die bijdragen aan de SDG's. Simon Lévelt draagt bij aan: