Let’s talk
performance

 

Als zelfstandige afsplitsing van DSM ging Aliancys de wereldmarkt op. Een nieuw merk dus, van wereldklasse. In no time was de merkintroductie een succes. En in no time al meteen een 1 miljard dollar lead.

Met quality raisins (composietharsen) als core business wilde Aliancys in korte tijd op een internationale markt met uiteenlopende branches zichtbaar zijn. Wij ontwikkelden een innovatief ogende identity en een scherp getargete online campagne, onder het motto: Let’s talk performance.

Een communicatieve kapstok waarbij sparring en partnerships centraal staan. Met verschillende brand stories gebaseerd op verschillende product proposities, gericht op verschillende marktsegmenten.

 

 

 

Aliancys Heldergroen Boekje Branding
Aliancys Website Heldergroen Communicatiebureau
‘Heldergroen is visionair sterk en had snel de essentie te pakken. Er werden vlot richtingen uitgewerkt die duidelijk de kern communiceren.’

– Thomas Wegman, Aliancys –

Aliancys Heldergroen Branding Reclamebureau

Geïnspireerd?

Neem contact met ons op of bel voor een verhelderend gesprek 023 8200 250

 

 

Producten

StrategieIdentityWebsiteOnline succes

 

Sustainable Development Goals

Bij Heldergroen werken we alleen met merken die bijdragen aan de SDG's. Aliancys draagt bij aan: