Simavi Heldergroen Purpose marketing

Niemand kan zonder water!

 

Wereldwijd hebben 663 miljoen mensen geen schoon en veilig drinkwater! Simavi vroeg Heldergroen om jonge mensen daar bewust van te maken. Op Wereld Waterdag verspreidden we 100 lege waterflessen met een boodschap. Met de #flestafette campagne hebben we met een minimaal budget alleen online al meer dan 375.000 mensen bereikt!

 

Simavi Heldergroen Purpose marketing

Hoe vaker elke fles wordt doorgegeven, hoe meer mensen Simavi helpen bij het realiseren van drinkwaterprojecten. Die boodschap activeerden heel wat enthousiaste deelnemers. Het was dus geen klassieke campagne waarbij de NGO de zender was. De eerste ontvangers werden zelf vrijwillig verspreider van de boodschap. Mensen deelden solo- en groepsselfies met fles en boodschap op social media en gaven de fles door. De campagne werd door de mensen zelf gemaakt! Ook bekende Nederlanders pikten de boodschap op, de fles kwam langs bij radio- en TV programma’s, en bij bedrijven die het goede doel ondersteunden zoals Triodos Bank, Dopper, Viteau en Aqua for All – allemaal gedeeld via social media.

Simavi Website Heldergroen Purpose marketing

Geïnspireerd?

Neem contact met ons op of bel voor een verhelderend gesprek 023 8200 250

 

 

Producten

ConceptActivatie

 

Sustainable Development Goals

Bij Heldergroen werken we alleen met merken die bijdragen aan de SDG's. Simavi draagt bij aan: