Flestafette op social media

Simavi Heldergroen Purpose marketing

Niemand kan zonder water!

 

Wereldwijd hebben 663 miljoen mensen geen schoon en veilig drinkwater! Simavi vroeg Heldergroen om jonge mensen daar bewust van te maken. Op Wereld Waterdag verspreidden we 100 lege waterflessen met een boodschap. Met de #flestafette campagne hebben we met een minimaal budget alleen online al meer dan 375.000 mensen bereikt!

Hoe vaker elke fles wordt doorgegeven, hoe meer mensen Simavi helpen bij het realiseren van drinkwaterprojecten. Die boodschap activeerden heel wat enthousiaste deelnemers. Het was dus geen klassieke campagne waarbij de NGO de zender was. De eerste ontvangers werden zelf vrijwillig verspreider van de boodschap. Mensen deelden solo- en groepsselfies met fles en boodschap op social media en gaven de fles door. De campagne werd door de mensen zelf gemaakt! Ook bekende Nederlanders pikten de boodschap op, de fles kwam langs bij radio- en TV programma’s, en bij bedrijven die het goede doel ondersteunden zoals Triodos Bank, Dopper, Viteau en Aqua for All – allemaal gedeeld via social media.

Simavi Website Heldergroen Purpose marketing
Niemand kan zonder water!
Simavi Heldergroen Purpose marketing

Simavi draagt bij aan de Sustainable Development Goals

Producten
Concept – Activatie

Neem contact op met Heldergroen of bel voor
een verhelderend gesprek 023 8200 250.

heldergroen_simavi_logo
Koffie of thee bij je cookies? Bel of kom langs en wij zorgen dat het klaarstaat! Wij maken graag kennis met duurzame merken. Onze digitale cookies gebruiken we om onze informatie zo goed mogelijk op jou af te stemmen. Hier kun je lezen welke gegevens we bewaren, waarvoor ze gebruikt worden en met wie we ze delen.