The message is the bottle

Dopper Fles Heldergroen Duurzaamheid ?>

The message is the bottle

 

Aan de Dopper fles hebben we nóg een bijzonder verhaal gekoppeld. Wij maakten dit verhaal nog bijzonderder door een spoof te creëren met Olympisch zeilsters Lieske en Lobke in de hoofdrol. Vlak voor de
spelen van Beijing zagen zij af van deelname. In plaats daarvan besloten zij een zeilschool te beginnen op een drijvend plastic eiland voor de kust van Zandvoort. Dat zou door al het plastic in zee steeds groter worden. ‘Zin om in dit eiland te investeren? Vraag nu de prospectus aan’, luidde de afsluitende tekst. Grapje, met een kern van waarheid. En veel media aandacht en dus awareness tot gevolg.

Producten
Merk strategie – Merk activatie

 

 

 

 

Dopper Heldergroen Reclamebureau
Dobber Island
Dopper Heldergroen Reclamebureau

Neem contact op met Heldergroen of bel voor
een verhelderend gesprek 023 8200 250.

heldergroen_dopper_logo