Van technisch fashion ideaal naar de nieuwe normaal

 

De oprichters van Loop.a life hadden een briljant idee: een kledingcollectie van 100% gerecycled textiel. Maar hoe zet je zo’n vernieuwend concept in de markt? Met goede storytelling, strakke merkarchitectuur, helder design en een aantrekkelijke website lanceerden we het eerste Truly Circular kledingmerk.

Bij technische circulaire businesscases is goede storytelling essentieel. Mensen snappen dan wat je gaat doen en durven erin te investeren. De juiste merkarchitectuur zorgt ervoor dat verschillende merken met elkaar kunnen samenwerken om afvalstromen bij elkaar te brengen.

Loop.a life is een merknaam die circulariteit ademt. Love life, wear wasteless. Het visuele design is helder, speels en rond. Infographics op de website leggen het circulaire productieproces uit. Loop.a life werkt met kledingafval van Nederlandse consumenten en doet de productie in Europa. Zonder chemicaliën en waterverbruik en mét tijdloze Dutch Design maken ze van oude kleding weer nieuwe kleding. Truly Circular!

Loop A Life draagt bij aan de Sustainable Development Goals

Producten

Storytelling bij businesscase – merkarchitectuur – merkpositionering – merknaam en manifest – visuele identiteit – website

Benieuwd wat we voor jouw (circulaire) merk kunnen doen? Bel voor een verhelderend gesprek 023 8200 250 of neem contact op met Heldergroen.

loopalifelogo
Cookie melding Deze website gebruikt cookies om de diensten telkens beter te maken. Met deze cookies kunnen we het internetgedrag op onze website volgen en verzamelen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.