Let's be true...

Yours truly, Kuyichi

 

Heldergroen ontwikkelde de merkstrategie, het merkmanifest en de nieuwe campagne waarmee Kuyichi haar marktpositie verder kon verstevigen.

Let’s be true. Fashion is made of real stuff. By real people. With real hands. And real lives. We can’t deny it. And will not hide it. We want our story to be true. True to ourselves. True to those who make it. True to the world. Yours truly, Kuyichi.

Producten
Merkstrategie – Storytelling – campagne

Neem contact op met Heldergroen of bel voor
een verhelderend gesprek 023 8200 250.

kuyichi

Ontvang het laatste nieuws, inspiratie en relevante updates over positieve beweging op gang brengen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ik ben geïnspireerd!
Bel mij terug.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Cookie melding Deze website gebruikt cookies om de diensten telkens beter te maken. Met deze cookies kunnen we het internetgedrag op onze website volgen en verzamelen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.