Kuyichi Label Heldergroen Duurzaamheid

Yours truly, Kuyichi

 

Communicatie volgens Heldergroen: identiteit = integriteit. Een fantastisch voorbeeld daarvan is Kuyichi. Het eerste jeansmerk dat fair jeanswear en fair cotton introduceerde, was toe aan het maken van meer impact. En vroeg ons om de kracht van het merk te verhelderen.

Kuyichi Logo Heldergroen Duurzaamheid Purpose marketing
Kuyichi Label Heldergroen Duurzaamheid

Heldergroen ontwikkelde de merkstrategie, het merkmanifest en de nieuwe campagne waarmee Kuyichi haar marktpositie verder kon verstevigen.

Let’s be true. Fashion is made of real stuff. By real people. With real hands. And real lives. We can’t deny it. And will not hide it. We want our story to be true. True to ourselves. True to those who make it. True to the world. Yours truly, Kuyichi.

Kuyichi duurzaamheid Heldergroen Communicatiebureau
Kuyichi Website Heldergroen Purpose marketing
Kuyichi Heldergroen Branding Communicatiebureau

Geïnspireerd?

Neem contact met ons op of bel voor een verhelderend gesprek 023 8200 250

 

 

Producten

MerkstrategieStorytellingcampagne

Sustainable Development Goals

Bij Heldergroen werken we alleen met merken die bijdragen aan de SDG's. Kuyichi draagt bij aan: