Let's be true...

Modelen Kuyichi Heldergroen Branding ?>

Yours truly, Kuyichi

 

Communicatie volgens Heldergroen: identiteit = integriteit. Een fantastisch voorbeeld daarvan is Kuyichi. Het eerste jeansmerk dat fair jeanswear en fair cotton introduceerde, was toe aan het maken van meer impact. En vroeg ons om de kracht van het merk te verhelderen.

Heldergroen ontwikkelde de merkstrategie, het merkmanifest en de nieuwe campagne waarmee Kuyichi haar marktpositie verder kon verstevigen.

Let’s be true. Fashion is made of real stuff. By real people. With real hands. And real lives. We can’t deny it. And will not hide it. We want our story to be true. True to ourselves. True to those who make it. True to the world. Yours truly, Kuyichi.

Producten
Merkstrategie – Storytelling – campagne

Kuyichi Heldergroen Branding Communicatiebureau
Kuyichi Label Heldergroen Duurzaamheid
Kuyichi Logo Heldergroen Duurzaamheid Purpose marketing

Neem contact op met Heldergroen of bel voor
een verhelderend gesprek 023 8200 250.

kuyichi
Cookie melding Deze website gebruikt cookies om de diensten telkens beter te maken. Met deze cookies kunnen we het internetgedrag op onze website volgen en verzamelen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.