Natuurlijk hebben wij héérlijke kokos

Luid het kokosnoodsignaal!

 

We riepen het publiek op om op het ‘Kokosnoodsignaal’ te luiden waar massaal op is gereageerd en wat Fairfood kon gebruiken om een positieve beweging op gang te brengen richting politiek en supermarktketens. En we bedachten het concept ‘De foute supermarkt’, uitgewerkt in een satirische commercial waarin een overenthousiaste supermarktmanager foute kokosproducten blijft aanprijzen terwijl een klant om eerlijke kokos vraagt. Om dit concept te promoten gebruikten we PR, een website en een social media boost.

Producten

Strategie – Campagne concept – Identity – Activatie

Fairfood Website Heldergroen Communicatiebureau
Natuurlijke hebben wij héérlijke kokos
Fairfood Heldergroen Communicatiebureau Branding

Ook snel schakelen via ultrakorte lijnen
met een creatief bureau?
Neem contact op met Heldergroen of bel voor
een verhelderend gesprek 023 8200 250.

heldergroen_fairfood_logo