Goed doel
van ver van het bed
naar midden in het hart

Wat wil jij later worden?

 

Het Liliane Fonds zet zich al 40 jaar in voor kinderen met een handicap in ontwikkelingslanden. Maar hoe brengt je zo’n ingewikkeld thema van ver van het bed naar midden in hart?

We ontwikkelden een strategie voor het goede doel met een positieve insteek waarbij de kracht van kinderen centraal staat.

 

 

Liliane Fonds

De boodschap van het Liliane Fonds

 

Ieder kind heeft de drive om te leven, te leren, te spelen en te lachen. Alle kinderen willen groeien. Ook kinderen met een handicap in ontwikkelingslanden. Vanuit deze basis ontwikkelden we verschillende thema’s, die verspreid door het jaar op de content kalender gepland staan. Zo maken we de veelzijdige boodschap van het Liliane Fonds deelbaar en behapbaar.

Liliane Fonds

Start van de campagne is het thema ‘Alle kinderen willen leren’. De vraag Wat wil jij later worden? stellen we aan ieder kind. Een juf? Een dierenarts? Een dokter? Maar die vraag is opeens helemaal niet zo vanzelfsprekend, als je een handicap hebt en ook nog eens in armoede leeft.

Geïnspireerd?

Neem contact op met Heldergroen of bel voor een verhelderend gesprek 023 8200 250.

 

 

Producten

Merkstrategie – Concept ontwikkeling – Campagne contentstrategie en ontwikkeling.

 

Sustainable Development Goals

Bij Heldergroen werken we alleen met merken die bijdragen aan de SDG's. Het Liliane Fonds draagt bij aan: