Wat wil jij later worden?

 

Het Liliane Fonds zet zich al ruim 38 jaar in voor kinderen met een handicap in ontwikkelingslanden. Maar hoe brengt je zo’n ingewikkeld thema van ver van het bed naar midden in hart?

We ontwikkelden een strategie voor het Liliane Fonds met een positieve insteek waarbij de kracht van kinderen centraal staat. Ieder kind heeft de drive om te leven, te leren, te spelen en te lachen. Alle kinderen willen groeien. Ook kinderen met een handicap in ontwikkelingslanden. Vanuit deze basis ontwikkelden we verschillende thema’s, die verspreid door het jaar op de content kalender gepland staan. Zo maken we de veelzijdige boodschap van het Liliane Fonds deelbaar en behapbaar.

Start van de campagne is het thema ‘Alle kinderen willen leren’. De vraag Wat wil je later worden? stellen we aan ieder kind. Een juf? Een dierenarts? Een dokter? Maar die vraag is opeens helemaal niet zo vanzelfsprekend, als je een handicap hebt en ook nog eens in armoede leeft.

 

Het Liliane Fonds draagt bij aan de Sustainable Development Goals

Naast de brandvideo maakten we een serie minidocu’s waarin we de 12-jarige Sempeta en de 8-jarige Celestine uit Kenia volgen. Deze kinderen kunnen dankzij het Liliane Fonds toch naar school om te worden wie ze willen zijn. Zo laten we de kracht van de kinderen zien én de kracht van het Liliane Fonds met zijn lokale partners en donateurs.

Producten
Merkstrategie – Concept ontwikkeling – Campagne contentstrategie en ontwikkeling.

Neem contact op. Of bel Sander Veenendaal voor een verhelderend gesprek 023 8200 250

heldergroen_lilianefonds_logo
Koffie of thee bij je cookies? Bel of kom langs en wij zorgen dat het klaarstaat! Wij maken graag kennis met duurzame merken. Onze digitale cookies gebruiken we om onze informatie zo goed mogelijk op jou af te stemmen. Hier kun je lezen welke gegevens we bewaren, waarvoor ze gebruikt worden en met wie we ze delen.