Reizende ster

 

Henri Willig is een trots Nederlands familiebedrijf dat al sinds 1974 kaas maakt. Die kaas wordt met zoveel smaak gemaakt dat hij de hele wereld over gaat. Een internationaal kaasje dat van binnen steeds groener en van buiten steeds mooier wordt, dat past bij Heldergroen. Henri Willig daagde ons uit: Hoe kunnen we dit prachtige bedrijf nog groter maken?

 

Nieuwe jas voor internationaal geliefde kaas

Een belangrijk onderdeel van de reis met Henri Willig was het ontwikkelen van de merkarchitectuur. Henri Willig ontvouwde zich onder onze begeleiding van ‘house of brands’, met een rijke diversiteit aan merken en sub-merken, naar een helder overkoepelend merk dat staat als een (boerderij)huis.

Je oorsprong is je voorsprong, en Henri Willig draagt haar oorsprong in haar naam mee. De handen van Henri, die de eerste kazen maakte, zijn dezelfde die de vingerafdruk zetten op de nieuwe verpakkingen. Hollandse helderheid met internationale allure en een glansrol voor de hand (vingerafdruk) van de maker.

Elke keer als iemand Henri Willig kaas cadeau doet, geven ze wereldwijd een stukje Nederlandse ambacht mee. Henri Willig, kaas gemaakt om te delen.

Producten

Merkstrategie – Merkverhaal – Merkidentiteit – Merkactivatie – Packaging design

Sustainable Development Goals

Bij Heldergroen werken we alleen met merken die bijdragen aan de SDG's. Henri Willig draagt bij aan: