Hé,
hoe denk jij
over mij?

 

Sociale veiligheid en integratie zijn belangrijke kwesties op voortgezet en middelbaar beroepsonderwijs, maar hoe ga je met jongeren de dialoog aan? Zelf laten beleven is effectiever dan vertellen, weten wij uit eigen ervaring en door het werk voor diverse merken met dezelfde jonge doelgroep.

Heldergroen ontwikkelde met Critical Mass het concept Expeditie VRIEND&VIJAND, een reizende tentoonstelling langs Nederlandse scholen.

In vijf ‘confrontatiecontainers over jou en de ander’ en aanvullende lessen worden jongeren geconfronteerd met hun eigen denkbeelden. Doel is de sociale veiligheid op school en daarbuiten te vergroten. Heldergroen ontwikkelde het verhaal en de visuele identiteit, en produceerde de containers en alle communicatie rondom deze activatie.

Producten
Storytelling – Identity – Activatie concept

website Vriend&vijand Heldergroen Reclamebureau
vriend&vijand Heldergroen Communicatiebureau
Heldergroen fotografie Duurzaamheid

Neem contact op met Heldergroen of bel voor
een verhelderend gesprek 023 8200 250.

Critical-Mass-Logo
Cookie melding Deze website gebruikt cookies om de diensten telkens beter te maken. Met deze cookies kunnen we het internetgedrag op onze website volgen en verzamelen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.