Hé,
hoe denk jij
over mij?

 

Sociale veiligheid en integratie zijn belangrijke kwesties op voortgezet en middelbaar beroepsonderwijs, maar hoe ga je met jongeren de dialoog aan? Zelf laten beleven is effectiever dan vertellen, weten wij uit eigen ervaring en door het werk voor diverse merken met dezelfde jonge doelgroep.

 

hoofdbeeld vriend&vijand Heldergroen Communicatiebureau
vriend&vijand Heldergroen Communicatiebureau

Heldergroen ontwikkelde met Critical Mass het concept Expeditie VRIEND&VIJAND, een reizende tentoonstelling langs Nederlandse scholen.

In vijf ‘confrontatiecontainers over jou en de ander’ en aanvullende lessen worden jongeren geconfronteerd met hun eigen denkbeelden. Doel is de sociale veiligheid op school en daarbuiten te vergroten. Heldergroen ontwikkelde het verhaal en de visuele identiteit, en produceerde de containers en alle communicatie rondom deze activatie.

website Vriend&vijand Heldergroen Reclamebureau

Geïnspireerd?

Neem contact met ons op of bel voor een verhelderend gesprek 023 8200 250

 

 

Producten

StorytellingIdentityActivatie concept

 

Sustainable Development Goals

Bij Heldergroen werken we alleen met merken die bijdragen aan de SDG's. Critical Mass draagt bij aan: