Fair fashion kan wél

Fair fashion kan wél

 

SOLIDARIDAD produceerde de ‘Dé eerlijke sweater’ om jonge mensen bewust te maken van de misstanden in de fashion industry en vooral te laten zien hoe het wél kan, naar aanleiding van de VPRO documentaire ‘De Klerewereld’ van Teun van de Keuken. Heldergroen ontwikkelde de campagne ‘Haal de weeffouten uit de Fashion’, waarvan Dé Sweater het icoon was. Een speciale Fair Fashion landingspagina, een ‘sweater-vormige’ flyer vol feiten en anekdotes en een rijke content kalender voor social media leidden tot een succesvolle campagne waardoor de Sweaters in no-time uitverkocht raakten.

Producten
Strategie – Activatie campagne – Branding

Eerlijke sweater Folder Heldergroen Reclamebureau
Solidaridad Fotografie Heldergroen Purpose marketing
Eerlijke Sweater Heldergroen Purpose marketing

Neem contact op met Heldergroen of bel voor
een verhelderend gesprek 023 8200 250.

Solidaridad-Logo