Fair fashion kan wél

 

Als we ergens van houden bij Heldergroen is het om mensen te laten ervaren dat iets wél kan, tegen de heersende norm in. SOLIDARIDAD helpen bewijzen dat Fashion wel degelijk Fair kan zijn, was dan ook een gedroomde opdracht.

SOLIDARIDAD produceerde de ‘Dé eerlijke sweater’ om jonge mensen bewust te maken van de misstanden in de fashion industry en vooral te laten zien hoe het wél kan. Aanleiding was de VPRO documentaire ‘De Klerewereld’ van Teun van de Keuken. Heldergroen ontwikkelde de campagne ‘Haal de weeffouten uit de Fashion’, waarvan Dé Sweater het icoon was. Een speciale Fair Fashion landingspagina, een ‘sweater-vormige’ flyer vol feiten en anekdotes en een rijke content kalender voor social media leidden tot een succesvolle campagne waardoor de Sweaters in no-time uitverkocht raakten.

Solidaridad Fotografie Heldergroen Purpose marketing
Eerlijke Sweater Heldergroen Purpose marketing

Geïnspireerd?

Neem contact met ons op of bel voor een verhelderend gesprek 023 8200 250

 

 

Producten

StrategieActivatie campagneBranding

 

Sustainable Development Goals

Bij Heldergroen werken we alleen met merken die bijdragen aan de SDG's. Solidaridad draagt bij aan: