Drink water, give water

Marie-Stella-Maris Heldergroen Communicatiebureau ?>

I give what I drink

 

Je leest het goed: 1 op de 8 mensen in de wereld heeft géén toegang tot schoon drinkwater! Daar wil het watermerk Marie-Stella-Maris verandering in brengen. Groots wel te verstaan.

Vanuit de gedachte dat delen het meest natuurlijke is wat er is, ontwikkelden we samen met Marie-Stella-Maris de merkstrategie en het campagneconcept ‘Drink water, give water’.  Drink je Marie-Stella-Maris, dan drink je niet alleen voor jezelf, maar ook voor drinkwaterprojecten, en daarmee dus voor alle anderen.

Producten
Merkstrategie – Campagne concept

 

 

 

 

 

 

Marie-Stella-Maris Heldergroen Communicatiebureau
Campagne Drink water Give water
Marie-Stella-Maris Heldergroen Communicatiebureau

Neem contact op met Heldergroen of bel voor
een verhelderend gesprek 023 8200 250.

heldergroen_mariestellamaris_logo
Cookie melding Deze website gebruikt cookies om de diensten telkens beter te maken. Met deze cookies kunnen we het internetgedrag op onze website volgen en verzamelen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.