Marie-Stella-Maris Heldergroen Communicatiebureau

I give what I drink

 

Je leest het goed: 1 op de 8 mensen in de wereld heeft géén toegang tot schoon drinkwater! Daar wil het watermerk Marie-Stella-Maris verandering in brengen. Groots wel te verstaan.

Vanuit de gedachte dat delen het meest natuurlijke is wat er is, ontwikkelden we samen met Marie-Stella-Maris de merkstrategie en het campagneconcept ‘Drink water, give water’.  Drink je Marie-Stella-Maris, dan drink je niet alleen voor jezelf, maar ook voor drinkwaterprojecten, en daarmee dus voor alle anderen.

Producten
Merkstrategie – Campagne concept

 

 

 

 

 

 

Marie-Stella-Maris Heldergroen Communicatiebureau
Campagne Drink water Give water
Marie-Stella-Maris Heldergroen Communicatiebureau

Marie-Stella-Maris draagt bij aan de Sustainable Development Goals

Neem contact op met Heldergroen of bel voor
een verhelderend gesprek 023 8200 250.


heldergroen_mariestellamaris_logo