Marie-Stella-Maris Heldergroen Communicatiebureau

I give what I drink

Je leest het goed: 1 op de 8 mensen in de wereld heeft géén toegang tot schoon drinkwater! Daar wil het watermerk Marie-Stella-Maris verandering in brengen. Groots wel te verstaan.

Marie-Stella-Maris Heldergroen Communicatiebureau

Vanuit de gedachte dat delen het meest natuurlijke is wat er is, ontwikkelden we samen met Marie-Stella-Maris de merkstrategie en het campagneconcept ‘Drink water, give water’.  Drink je Marie-Stella-Maris, dan drink je niet alleen voor jezelf, maar ook voor drinkwaterprojecten, en daarmee dus voor alle anderen.

Marie-Stella-Maris Heldergroen Communicatiebureau
Marie-Stella-Maris Heldergroen Communicatiebureau
Marie-Stella-Maris Heldergroen Communicatiebureau

Geïnspireerd?

Neem contact met ons op of bel voor een verhelderend gesprek 023 8200 250

 

 

Producten

MerkstrategieCampagne concept

Sustainable Development Goals

Bij Heldergroen werken we alleen met merken die bijdragen aan de SDG's. Marie-Stella-Maris draagt bij aan: