Een zichtbaar energierijke

campagne

 

Croonwolter&dros maakt gebouwen energieneutraal, slim, gezond en vitaal met intelligente techniek. En dat is hard nodig, want in 2023 moeten alle kantoren in Nederland een energielabel C of hoger hebben.

We ontworpen een campagne die laat zien dat veel gebouwen de positieve beweging naar een energielabel C al hebben ingezet. En dat overal in Nederland kansen liggen om de beweging te versnellen. We ontwikkelden external branding om het merk Croonwolter&dros op de kaart te zetten en internal branding om binnen het bedrijf de transitie van techniek naar technologie zichtbaar te maken. En om de duurzame ambities van Croonwolter&dros te benadrukken. We versterkten daarmee de employee value proposition. Dit is belangrijk in een sector waarin om talent gestreden wordt en verschillen tussen bedrijven niet altijd duidelijk zijn.

Hoe maak je intelligente techniek zichtbaar? En hoe koppel je die aan Croonwolter&dros? We vonden de oplossing in het zichtbaar maken van letter C. De letter van het label én de afzender. Hét symbool van verandering. Verandering die je kunt zien. C the change dus.

C-the Change – Croonwolter&dros C-the Change

We startten met een campagnefilm, waarin we de letter C projecteerden op herkenbare gebouwen in Nederland. En we zetten plekken in de spotlights waar nog kansen liggen. Met behulp van content marketing gaan we dieper in op de specifieke veranderingen in de gebouwen. Daarmee kunnen we meetbaar specifieke doelgroepen bereiken.

Producten
Merkstrategie en positionering – Concept ontwikkeling – Campagne Contentstrategie en ontwikkeling

Neem contact op. Of bel Sander Veenendaal voor een verhelderend gesprek 023 8200 250

heldergroen_cwd_logo