Een zichtbaar energierijke

campagne

 

Croonwolter&dros maakt gebouwen energieneutraal, slim, gezond en vitaal met intelligente techniek. En dat is hard nodig, want in 2023 moeten alle kantoren in Nederland een energielabel C of hoger hebben.

Hoe maak je intelligente techniek zichtbaar? En hoe koppel je die aan Croonwolter&dros? We vonden de oplossing in het zichtbaar maken van letter C. De letter van het label én de afzender. Hét symbool van verandering. Verandering die je kunt zien. C the change dus.

Croonwolter&dros

We ontworpen een campagne die laat zien dat veel gebouwen de positieve beweging naar een energielabel C al hebben ingezet. En dat overal in Nederland kansen liggen om de beweging te versnellen. We ontwikkelden external branding om het merk Croonwolter&dros op de kaart te zetten en internal branding om binnen het bedrijf de transitie van techniek naar technologie zichtbaar te maken. En om de duurzame ambities van Croonwolter&dros te benadrukken. We versterkten daarmee de employee value proposition. Dit is belangrijk in een sector waarin om talent gestreden wordt en verschillen tussen bedrijven niet altijd duidelijk zijn.

Croonwolter&dros

Geïnspireerd?

Neem contact met ons op of bel voor een verhelderend gesprek 023 8200 250

 

 

Producten

Merkstrategie – Positionering – Concept ontwikkeling – Campagne – Contentstrategie

Sustainable Development Goals

Bij Heldergroen werken we alleen met merken die bijdragen aan de SDG's. Croonwolter&dros draagt bij aan: