Stay green. feel good. bookdifferent.com

 

Met een nieuwe merkidentiteit, een nieuwe website en een activatiecampagne maakten we van Bookdifferent dé plek om een duurzaam hotel te boeken.

Op Bookdifferent vergelijk je niet alleen de prijs van hotels, maar ook hun duurzaamheidsscore. De website laat zien welke impact je boeking heeft op vier verschillende gebieden: milieu, sociaal, cultuur en lokale economie. Om dat te kunnen doen, werkt Bookdifferent samen met de top 20 eco-certificatie organisaties wereldwijd. Ook is voor elk hotel berekend hoeveel kilo’s CO2 per nacht worden uitgestoten. Zo kan je in één oogopslag zien waar je de kleinste ecologische voetafdruk achterlaat.

De ambities van Bookdifferent passen ontzettend goed bij Heldergroen. En het duurzame verhaal wilden we natuurlijk heel graag vertellen! Maar wat in de positionering, de website en de campagne minstens zo belangrijk is: op Bookdifferent vind je net zoveel (betaalbare) hotels als op andere grote boekingssites. Door te boeken bij Bookdifferent maak je slapend de wereld mooier voor dezelfde prijs.

Resultaat
Met de nieuwe positionering zette Heldergroen Bookdifferent op de kaart als dé plek voor het vinden en boeken van duurzame en betaalbare hotels. We bedachten een pakkende pay-off en gaven het logo een nieuw jasje. En natuurlijk ontworpen we die strakke site waarop we informatie over duurzaamheid integreerden met alles wat je verder wil vinden op een boekingssite. Het resultaat spreekt voor zichzelf, kijk maar eens op bookdifferent.com. Je kan er een hotel boeken met de beste locatie, scherpste prijs én een goede duurzaamheidsscore.

Producten
Merkidentiteit, website, activatiecampagne, activering, campagne, identity, creatie

Neem contact op. Of bel Sander Veenendaal voor een verhelderend gesprek 023 8200 250

heldergroen_bookdifferent_logo