Je haar wassen als mindful ‘celebration’!

Celebrate your natural beauty

 

Als een internationaal A-merk bij ons komt met de vraag om een nieuw, supernatuurlijk (98% natural ingredients) hair care merk te introduceren, dan zeggen wij natuurlijk ‘Ja!’. Een mega stap in de goede richting.

Biolage R.A.W. is een afkorting voor Real, Authentic en Wholesome. Tevens de merknaam van deze duurzame productlijn. Wij ontwikkelden voor de introductie in Nederland en vervolgens in Europa een campagne gebaseerd op: R.A.W. Celebrations. Een viering van je natuurlijke schoonheid en de schoonheid van de natuur.

In de wereld van hair care is nog veel te winnen op het gebied van duurzaamheid. Zeker in de salons. En dat is precies waar l’Oreal met Biolage R.A.W. verandering in brengt, samen met Heldergroen. De introductie was al vóór de start een succes: meer dan 200 salons tekenden meteen in om Biolage R.A.W. op te nemen in hun assortiment.

Producten
Strategie – Introductie campagne

 

 

Loreal Heldergroen Reclamebureau Branding
Loreal Fotografie Heldergroen Reclamebureau
Loreal Fotografie Heldergroen Reclamebureau

L'Oreal draagt bij aan de Sustainable Development Goals

Neem contact op met Heldergroen of bel voor
een verhelderend gesprek 023 8200 250.

heldergroen_loreal_logo
Koffie of thee bij je cookies? Bel of kom langs en wij zorgen dat het klaarstaat! Wij maken graag kennis met duurzame merken. Onze digitale cookies gebruiken we om onze informatie zo goed mogelijk op jou af te stemmen. Hier kun je lezen welke gegevens we bewaren, waarvoor ze gebruikt worden en met wie we ze delen.