Een call for silence

Onze werkomgeving verandert snel. Met open kantoren, flexibele werkplekken en multimedia zijn we meer verbonden dan ooit. Tegelijkertijd zijn we meer afgeleid en gestrest dan ooit. We zijn omgeven door geluid. Overal en altijd. Samen met Ahrend deden we een oproep om stilte terug te brengen op de werkplek.

We lanceerden een campagne rondom de Silence Call, een flexibel inzetbare ruimte waarin je kunt bellen zonder anderen te storen. Rust, stilte en eenvoud waren de belangrijkste bouwstenen – zowel voor de film die we maakten als de website die we ontworpen. Daarmee bouwden we voort op de trotse designtraditie van Ahrend én op de ambitie van het bedrijf om zich te profileren als dé expert op het gebied van vitaliteit op de werkvloer.

Ahrend - Call for Silence
Ahrend - A call for silence
Ahrend - Call for Silence

Ahrend draagt bij aan de Sustainable Development Goals

Meer weten? Bel voor een verhelderend gesprek 023 8200 250 of neem contact op met Heldergroen.

Producten
Merkstrategie – Merkidentiteit – Productactivatie – Webdesign – Corporate Film – Campagne