Ahrend case Een call for silence op de werkvloer

Een call for silence

Onze werkomgeving verandert snel. Met open kantoren, flexibele werkplekken en multimedia zijn we meer verbonden dan ooit. Tegelijkertijd zijn we meer afgeleid en gestrest dan ooit. We zijn omgeven door geluid. Overal en altijd. Samen met Ahrend deden we een oproep om stilte terug te brengen op de werkplek.

Ahrend - Call for Silence

“Frisse lucht. Daglicht. Minimaal geluid. Een constante temperatuur.
Deze vier factoren zijn de geheime ingrediënten van gezonde,
productieve werkomgevingen.”

JANE HENLEY, CHIEF EXECUTIVE OFFICER
VAN DE WORLD GREEN BUILDING COUNSIL

Ahrend Call for silence

We lanceerden een campagne rondom de Silence Call, een flexibel inzetbare ruimte waarin je kunt bellen zonder anderen te storen. Rust, stilte en eenvoud waren de belangrijkste bouwstenen – zowel voor de film die we maakten als de website die we ontworpen. Daarmee bouwden we voort op de trotse designtraditie van Ahrend én op de ambitie van het bedrijf om zich te profileren als dé expert op het gebied van vitaliteit op de werkvloer.

Ahrend - Call for Silence

Geïnspireerd? Neem contact met ons op

 

Producten

Merkstrategie – Merkidentiteit – Productactivatie
Webdesign – Corporate Film – Campagne

Sustainable Development Goals

Bij Heldergroen werken we alleen met merken die bijdragen aan de SDG's. Ahrend draagt bij aan: