Merkidentiteit – geeft je merk een gezicht

Waar staat jouw merk voor? Waarom ben je ooit begonnen met wat je doet? Wat maakt je merk krachtig en eigen, onderscheidend en geloofwaardig? Aan de hand van dit soort vragen definiëren we jouw merkidentiteit, ook wel brand identity genoemd.

Werkwijze > Branding > Brand Identity

 

 

merkidentiteit

De merkidentiteit als basis voor al je communicatie

 

Zonder duidelijke merkidentiteit ben je stuurloos. Die brand identity verzinnen we niet, maar komt uit de organisatie zelf. We zoeken en vinden jouw identiteit via de mensen die nu al betrokken zijn bij je merk. Een stevige basis die alle neuzen, intern en extern, dezelfde kant op houdt. De vertaling van jouw merkidentiteit naar beeld en taal is het brand design. Alles moet kloppen: van je logo tot je merknaam, en van de fotografie tot de tone of voice.

Met de brand identity zetten wij mooie merken met een eigentijdse huisstijl onderscheidend in de markt. Zodat ze écht verschil kunnen maken. Alles wordt vastgelegd in een overzichtelijk brandbook, dat fungeert als brand guide voor de hele organisatie. Een sterke basis voor al je communicatie, die past bij je missie.

Bij Heldergroen werken we voor bedrijven die verschil willen maken. Wij delen die idealen, dat maakt ons extra gedreven.

Wil jij dat de uitstraling van jouw merk klopt tot in de puntjes?                                  Neem vrijblijvend contact met ons op of bel voor een verhelderend gesprek
023 8200 250

 

Contact
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

How to start a movement?