Activatie campagne

Om je ideaal te realiseren wil je zoveel mogelijk mensen betrekken en in beweging brengen (Doe mee, Koop nu, Kom ook, Deel dit, enz).

Werkwijze > Activatie > Activatie campagne

 

Maak impact, samen met je publiek.

 

Heldergroen ontwikkelt activatiecampagnes die zorgen voor maximale impact en (free) publicity. Bijvoorbeeld voor meer naams- en inhoudsbekendheid van producten en diensten, meer fans en donateurs of meer sales. Voorafgaand bepalen we duidelijke en meetbare doelstellingen, een heldere boodschap en een concreet handelingsperspectief (call-to-action). We zoeken graag de samenwerking op met influencers die zich in hartje doelgroep bevinden, en werken nauw samen met de (social) media- en PR partners van onze klanten.

Eindproduct: Effectieve (deel)campagne, uitgewerkt naar 3 voorbeelduitingen.
Uitwerking en uitrol in overleg.
Doorlooptijd: 3-4 weken t/m concept ontwikkeling.

Voelt dat goed? Neem contact op met Heldergroen.

 

Contact
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

How to start a movement?